Wednesday, April 19, 2006

Four things

Ag wel, dit loop die afgelope tyd rond en een van my vriende stuur dit vir my, so hier is myne.

Four jobs I have had in my life:
1) Weermagoffisier, jy organize alles en nog wat.
2) Klerewinkelbestuurder - Ja, vir 'n jaar
3) Bbibliotekaris openbare biblioteek - Jack of all trades, master of...........
4) Bibliotekaris - opvoedkunde biblioteek - lekker uitdagings, baie "red tape"

Four nicknames I've been given:
1) nes
2) nessie
3) nestlé
4) venter.....weermag......redelik formeel

Four movies I have watched over and over:
1) Forrest Gump
2) Matrix
3) Down periscope
4) Die Hard 1

Four places I have lived:
1) Mosselbaai
2) Empangeni
3) Upington
4) Nigel

Four TV shows I love to watch:
1) 24
2) Star trek Voyager - jip 'n besliste Trekkie-fan
3) Monk
4) DragonBall Z

Four places I have been on vacation:
1) Mosselbaai
2) Stilbaai
3) London
4) Kalahari

Four things I could NOT live without:
1) Internet
2) Rekenaar
3) Musiek
4) See

Four of my favorite foods:
1) Bobotie
2) Braaivleis
3) Kentucky fried chicken
4) Pizza

Four places I would rather be right now:
1) See, verkieslik Mosselbaai
2) In die bed met 'n boek
3) Cambridge
4) Plaas - Kalahari

Four friends that meant a lot to me in my live:
Yikkes!!!! Hierdie is te moeilik. Daar is te veel.
1) Anette - My liefie
2) Julius - Jy gee my 'n vrede waar ek net kan wees.
3) Kotie - As ek Jesus se hart wil sien.
4) .....................sorry, hulle is te veel.

Four things I cannot do:
1) Enige 2 goed gelyk
2) Statistiek
3) Tot op hede, die korrekte Lotto nommers
4) Tuinmaak

Four things I hope to see before I die:
1) Suid-Afrika wen Australië in krieket
2) X men 3, 4, 5, 6 ...................(flieks)
3) 'n Regering wat weet dat "potholes" nie regtig in die pad hoort nie.
4) Jesus

Four books I could read over and over:
1) Ruggamuffin gospel - As jy iets van grace wil weet
2) Abba's child - weet jy wie jy is?
3) Where is God when it hurts? - Vir al die moeilike vrae.
4) Dangerous wonder - Jesus is meer as wat ons dink Hy is.

So daar het julle dit.
abmo

No comments: